niedziela, 2 października 2011

Czas na przerwę

Wczorajszy wieczór, zamiast nad książkami, spędziłam u kuzynki. Trochę kolorowych napojów, chipsów, żelek, zdecydowanie zbyt dużo pizzy, a wszystko o skandalicznie późnej porze. Do domu wróciłam przed 2:00, wiec chyba nawet nie muszę wspominać, że moje plany odnośnie skończenia "Przedwiośnia" w ten weekend szlag trafił.

Przegryzając śmieciowe jedzenie, oglądałyśmy 'Bez mojej zgody' - film był właściwie moją inicjatywą, ponieważ chciałam zobaczyć, czym ekranizacja różni się od powieści. Jest nienajgorsza, ale w pierwszej kolejności polecam książkę.


Szkoda tylko, że reżyser zrezygnował z przewrotnego i trochę nierealnego zakończenia znanego z powieści Picoult.

Przy okazji chciałam Wam pokazać kilka zdjęć pokoju mojej kuzynki, które udało mi się wykonać ukradkiem. Mnie się on bardzo podoba, choć sama jednak stawiam na minimalizm.


___________
Przede mną pracowity tydzień - trzymajcie się!

19 komentarzy:

  1. Jaki genialny pokój! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pokój ;) Kolory = wow :D
    Nigdy nie jest za późno na harcerstwo ;) Jestem od miesiąca, a mam 16 lat, więc ... :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nie zapomnę się pochwalić :D
    Jak ja kocham takie wieczory ze śmieciowym jedzeniem [*] chociaż muszę się opanować i zgubić kilka kilogramów :D Filmu nie oglądałam, książki też nie czytałam. Ogólnie nie przepadam za czytaniem, wolę oglądać filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej drużynie roi się od maturzystek i studentek ;) Jakoś to umieją pogodzić ;p
    Ale jednak zawsze trzeba raz, dwa razy w miesiącu poświęcić sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film, ale chcę też przeczytać książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze jest to, że nie ma zbyt wiele dobrych filmów. Czasami szukam czegoś fajnego bez żadnego efektu. Mam wrażenie, że wszystko co miałam obejrzeć juz obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog !
    zapraszam do mnie w wolnej chwili : )
    obserujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. O czym jest ten film tak mniej więcej?

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam, ale boję się obejrzeć film bo boję się, że pozostawi gorsze wrażenie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą młodą aktorkę. *.*



    Zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie, książka przekazuje mnóstwo emocji. Nie to co film :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz tej, jeszcze '19 minut' i 'Krucha jak lód' :) Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawa normalna : Brak kasy. Na początku wyjechali moi rodzice, meiszkałam u babci, a rok temu zabrali nas tutaj. Oto cała tajemnica ;)


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten film jest wybitny! :>

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, w mojej szkole jest mnóstwo ras, 'kolorów' i religi. Co piękne -każdy inny. Co trochę mniej - nie każdy tą 'inność' akcepytuje, dzięki czemu moje życie jest nieco trudniejsze, ale do przodu. ;D

    Czy to przygoda ? Mi to trochę udrękę przypomina. Ciężko jest, ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli wchodzi w grę koleś którego nie znam, znam z widzenia i raz się sobie przedstawiliśmy... Wydaje mi się, że jesteśmy z totalnie odrębnych światów a jego reakcja może mi się nie spodobać a wtedy wszystko legnie w gruzach.

    OdpowiedzUsuń