piątek, 25 listopada 2011

Dirty Dancing 2

Męczący, pełen matur próbnych tydzień wreszcie dobiegł końca, a ja - zamiast uczcić to w sposób typowy dla swojego przedziału wiekowego (na co od trzech dni namawiają mnie kolejno kuzynka, siostra, mama i koleżanka z gimnazjum), planuję spędzić wieczór w domu, oglądając 'Dirty Dancing 2'.

Absolutnie nie mam dzisiaj ani siły, ani ochoty na wyjście do klubu czy na piwo. Ostatnie dni były dość trudne, co odbiło się i na samopoczuciu i na wyglądzie (muszę się w końcu doprowadzić do porządku, bo aż żal na mnie patrzeć).

W ramach relaksu zamierzam obejrzeć wieczorem 'Dirty Dancing 2', a fiat, iż widziałam ten film już chyba z cztery razy, nie robi mi żadnej różnicy.

DD2 na pewno nie jest majstersztykiem, ale zawsze oglądam go z przyjemnością. Muzyka jest świetna, montaż ładnie zrobiony, scenariusz całkiem w porządku.

A sceny tańca mogę oglądać w nieskończoność!


Dzisiaj też udało mi się upolować prezenty na klasowe mikołajki. Okrutne ograniczenie do 25 zł. ogranicza, ale dałam radę. Teraz muszę tylko to wszystko ładnie zapakować i niecierpliwie czekać na grudzień.


Miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. Podsunęłaś mi pomysł na prezent na naszą wigilię klasową ;) Dzięki xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki świetne ;) dodaje do obserwowanych & liczę na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent świetny, jak na 25zł. Sama wciąż się zastanawiam nad podarunkiem dla wylosowanej przeze mnie osoby.
    DD2 jeszcze nie miałam okazji obejrzeć, ale pierwsza część bardzo mi się podobała, więc na pewno to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nigdy nie oglądałam tego filmu, chyba pora to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń