sobota, 24 marca 2012

Nie mam w kim mieszkać

Rozsadza mi głowę, szukam wewnętrznego spokoju. Chodzę po domu, wzdycham, pukam w ścianę. Olbrzymia gula w moim gardle rośnie, rośnie, rośnie. Rośnie cały czas. Chciałabym móc wytłumaczyć to PMS-em, ale niestety czas nie ten. Zachciało mi się w to bawić, to mam za swoje, a cholerna potrzeba przeżycia czegoś przyjemnego doprowadziła mnie do miejsca, w którym właśnie jestem. Czy ja na początku naprawdę myślałam, że to może być dobre, że mi się podoba?
Jasne, że mi się podobało! Jak w ogóle świat stworzony z nocnych myśli, wyobrażeń i niewypowiedzianych słów może się nie podobać?

Moje nogi rano

"najbardziej boli sam fakt, że centymetry pomiędzy naszymi ustami
zamieniają się w setki kilometrów między sercami"

11 komentarzy:

  1. Ty masz takie potłuczone kolano, czy mi się wydaje? :) Nie będę pytała o co chodzi konkretnie, bo to przekraczało by granice prywatności, więc pozostają mi tylko i wyłącznie domysły. Ale szczerze pisząc zaintrygowałaś mnie bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego uczucia guli w gardle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mamy pragnienia, warto je realizować, bo w końcu życie mamy tylko to jedno. Nawet, jeśli trzeba będzie potem ponieść za to cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie to są te sprawy, nad którymi chcę pomyśleć i przede wszystkim zacząć działać. Prawo jazdy bardzo chcę mieć i będę uparcie do tego doążyć by je zdobyć.:) W końcu i tak każdy kiedyś zostaje sam, no prawda znajduje tą drugą połówkę, zakłada rodzinę, ale rodzina też ma własne życie.. Więc trzeba liczyć na siebie a jak mówią święte słowa, które się sprawdzają: "Umiesz liczyć, licz na siebie"!:) Dziękuję za komentarz, bardzo mnie podbudowałaś;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ten cytat na końcu.. jakże prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  6. *.*


    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania śliczna bransoletka robiona własnoręcznie.

    http://mealm.blogspot.com/

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No to fajny ten efekt powiem Ci. Rozumiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo czereśnie też <3
    ale truskawki zimą to nie to samo co truskawki przy ładnej pogodzie :)
    przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Cokolwiek się stanie, zatańcz na księżycu" - jak byłam mała, usłyszałam to w jakimś kiepskim filmie, niestety nie wiem co to za film. Ale tekscik dobry.
    Lepiej zalowac czegos, co się zrobiło, niż czegoś, czego się nie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń