sobota, 29 września 2012

Hey ho, let's go!

Mogłabym jęczeć, że olaboga! Bo dzisiaj się wyprowadzam, bo przez jakiś czas będę w mieszkaniu tylko z K., bo wszyscy straszą, że na studiach to dopiero zobaczę! Bo nowe łóżko niewygodne, a i Internetu przez jakiś tydzień również nie będzie. Tylko to takie głupie narzekać na nieuniknione.

Mieszkamy w czwórkę, M., Ł, K. i ja. Prawo, prawo, WOT i moje pielęgniarstwo. Dwie dziewczyny, dwóch facetów. Żadne z nas nie lubi gotować i sprzątać, za to wszyscy lubimy jeść i długo okupujemy łazienkę. Przez te cztery miesiące zapomnieliśmy już pewnie, jak to jest się uczyć. Test z samodzielności czas zacząć.

Czyli Kraków, jednak Kraków. Następnym razem odezwę się już pewnie stamtąd.

_______
edit.
Siedzę już w naszym studenckim mieszkanku w szlafroku i z maseczką na twarzy. Kochany K., nie tylko wziął, ale nawet pozwolił mi korzystać ze swojego bezprzewodowego Internetu, więc nie zginę. Wczoraj za pomocą szablonów na ściany, firanek, zasłonek, kwiatów i książek sprawiliśmy, że nasz nowy dom wygląda trochę mniej obskurnie i trochę bardziej przytulnie. Jak tylko doprowadzę się do porządku po wczorajszej rakii, idę na miasto się zgubić. Obym tylko zdążyła wrócić przed 19:00, bo wieczorem idziemy się odchamić do teatru.

enjoy!

15 komentarzy:

  1. Kolejna Krakowianka widzę, tylko że ja zawitałam już przedwczoraj do Wielkiego, Studenckiego, Magicznego i Historycznego Krakowa. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Kraków okazał się taki, jak mówisz :D
      Jak wrażenia?

      Usuń
  2. miłego gubienia i znajdowania ;)
    na co idziecie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam potworka :) Potwory to źli ludzie, bez serca, którzy wyrzucaj a takie maleństwa. Dziwię się jak można być taki pasożytem na tej kuli ziemskiej;/
    Jaki dobry K.! I jak tam wróciłaś na tą 19-stą?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozdrowionka. i powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze : ) Czyli jednak zaczynasz prawdziwe studiowanie, samodzielność i te sprawy. Dobrze, że tak się stało!
    Ja trzymam kciuki, żebyś przetrwała i poradziła sobie ze wszystkim, co Cię spotka w nowym życiu studenckim. POWODZONKA!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj, 17:30, w galerii, przy Empiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Ile ja bym dała, by ponownie zacząć studiowanie i poczuć jego początki! :) Mam nadzieje, że doświadczysz wielu fajnych chwil! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak tam? zadomowiłaś się już? (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie malo zorganizowana, ale chyba spoko ekipa, right ? ; )

    OdpowiedzUsuń