środa, 15 lutego 2012

Odrobina zapomnienia

Powoli zaczynam szykować się na osiemnastkę koleżanki. Kij z tym, że najpierw powinnam zrobić zadanie z matmy (może zdążę).

O 19:00 korki, potem mogę już mówić o chwili wytchnienia. Rozpoczyna się ciekawy czas, obym tylko za bardzo się nie przyzwyczaiła.

Mały niepokój wierci mi dziurę w brzuchu - zupełnie niepotrzebnie - dzisiaj też nie dowiem się, na czym stoję. Niektóre znajomości rozwijają się zbyt szybko:
"K., co właściwie między wami jest?". Odpowiem chętnie, nawet bardzo chętnie. Kiedy się w końcu dowiem.

Wczorajszy bukiet od Anonima - mała rzecz, a cieszy

Będę piła Wasze zdrowie, serdeczności!

16 komentarzy:

  1. Wiesz inne kolory widziałąm , ja akurat wybrałam ten:)
    Pod zdjęciem jest link do strony zapewne tam są pokazane inne kolory:)
    Bordo był! cena też okej bo 15,90 a astor kosztuje ok. 35 :/ a inne jeszcze więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale bym chciała dostać takie kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas osiemnastek, najlepszy czas imprezowy w historii, ze studiów już nie wspominam tak czule imprez. Czas się bawić, bo potem matura

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet ; )) Udanej imprezy ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no no :) ładny bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko sie dowiesz co jest między Wami. ;D A może od niego ten bukiet? ;]
    Mam nadzieję, że 8nastka się udała. ;p

    Zapraszam do siebie: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubisz czytać ? zapraszam cię na bloga :
    maniak-ksiazkowy.blogspot.com/
    Bardzo proszę o komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym taki bukiet! tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie widzę obrazka nagłówka i zdjęcia bukietu, jakiś błąd :(
    Co do pierścionka, też właśnie dziwne to dla mnie jak może on zmieniać kolor pod wpływem naszego stanu - samopoczucia, aury. Ale i tak podoba mi się.:)
    Obserwujemy?:) Ja oczywiście tak!;D

    OdpowiedzUsuń
  10. P.s. Już widzę, wreszcie mój superszybki internet się zlitował!:D Uwielbiam kreatywne nagłówki + Ci za to;) A bukiecik jest śliczny, prawdopodobnie masz fajny komplet łóżka/szafka nocna:) Może jakiś post o swoim pokoju?;> Hę, hę, co Ty na tą propozycję...?;>:)

    OdpowiedzUsuń